SySEL software

Intuitivní uživatelské rozhraní systému SySEL umožňuje přehledný přístup ke správnému umístění položek během několika sekund. Ovládání je možné přes mobilní aplikaci, tablet nebo prostřednictvím webového prohlížeče na PC.

Aplikace a rozhraní

Správce zákazníka může jednoduše přidávat a upravovat uživatele, nastavovat přístupová práva nebo jazykové prostředí.  SySEL zároveň umožňuje kompletní správu skladových zásob – příjem, výdej, aktuální stav, inventura, zpětné zadání – a také ovládání výdejních pozic  a lokalizačních zařízení (lokátorů). Díky chytrému propojení softwaru s fyzickými výdejními prvky je SySEL ideálním řešením pro efektivní a bezpečný provoz v moderním průmyslovém prostředí.

Evidence skladových karet

Systém SySEL umožňuje přehlednou a detailní evidenci skladových karet pro každou jednotlivou položku. Ke každému výrobku, komponentu nebo balení je možné zobrazit skladovou kartu s kompletními informacemi – od názvu, kódu, popisu a množství, až po historii pohybu, umístění ve skladu, aktuální stav zásob nebo upozornění na minimální množství. Skladové karty jsou přístupné přes webové rozhraní i mobilní aplikaci, a lze je snadno dohledat pomocí QR kódu umístěného přímo na produktu nebo obalu. Uživatel tak má kdykoliv rychlý přístup k aktuálním datům, ať už při příjmu, výdeji nebo kontrole zásob.

/userfiles/banner/bnr-382-10.png

Ovládání výdejních pozic a lokátorů

Systém umožňuje chytré a automatizované ovládání výdejních pozic a lokalizačních zařízení (lokátorů). Pomocí softwaru lze přesně řídit, která zásuvka, box nebo jiná výdejní pozice se má otevřít – a to na základě konkrétní uživatelské akce nebo zvoleného materiálu. Po výběru položky systém automaticky aktivuje příslušnou výdejní pozici, čímž zrychluje manipulaci a zároveň minimalizuje riziko chyb nebo neoprávněného přístupu. Lokátory navíc pomáhají uživateli snadno a rychle najít přesné umístění požadovaného výrobku nebo komponentu ve skladu pomocí světelné signalizace.

/userfiles/banner/bnr-381-10.png

Uživatelské prostředí

Správce zákazníka má v systému SySEL na starosti kompletní správu uživatelských účtů. Může vytvářet nové uživatele, upravovat údaje u stávajících a podle potřeby je také mazat. Zároveň nastavuje uživatelská oprávnění podle přístupových práv, čímž zajišťuje, že každý uživatel má přístup pouze k funkcím a oblastem systému, které odpovídají jeho roli.

Chcete vědět více o našich výdejních skříních?

Vše důležité najdete na 45 stranách našeho katalogu SySEL 2025.

Poslední články z našeho blogu o výdejních skříních

Přejít do blogu
Vnitřní vybavení zásuvek – když potřebujete v dílně opravdu systém

Vnitřní vybavení zásuvek – když potřebujete v dílně opravdu systém

V dílně nejde jen o nářadí, ale o systém. Vnitřní vybavení zásuvek – plechové přepážky i plastové boxy – to je ten správný způsob,  jak udělat z obyčejné zásuvky funkční organizér. Přináší do každodenní práce přehled, rychlost a pořádek. Přečtěte si, jak kombinací variabilních i pevných řešení dostanete z každého centimetru prostoru maximum.

Přečíst článek
Předchozí Následující
Nezávazná poptávka